| 
 | 
  
  
    
    | 
    
     | 
  
  
    
	Internet w domu 
	
                    
                Internet STANDARD / Internet PREMIUM 
Opis usługi 
 - Transmisja danych w sieci lokalnej z pełną prędkością (zazwyczaj 100Mb/s).
 
 - Transmisja danych poza sieć lokalną (internet) z prędkością umożliwiającą wykorzystanie transferu gwarantowanego w czasie krótszym niż 24h (w usłudze STANDARD odpowiada to przepustowości 5Mb/s a w wariancie PREMIUM – 10Mb/s).
 
 - LubMAN wraz administratorem sieci lokalnej gwarantują, że w ciągu 24 godzin Abonent może pobrać i wysłać do Internetu określoną ilość danych (STANDARD – 2,5GB/24h; PREMIUM - 5GB/24h). Wartość transferu gwarantowanego można sprawdzić na stronie http://netpanel.lubman.pl/. Znajdują się na niej między innymi liczniki danych pobranych oraz wysłanych do Internetu za ostatnie 24 godziny. Liczniki są obliczane co 5 minut. Przykładowo, o godzinie 20:17 liczniki obejmują transmisje Abonenta dokonane w okresie od 20:15 dnia poprzedniego do godziny 20:15 bieżącego dnia.
 
 - Wymiana plików w sieci lokalnej nie zużywa transferu gwarantowanego.
 
 - Po wyczerpaniu transferu gwarantowanego komputer Abonenta otrzymuje na stronie http://netpanel.lubman.pl/ status rekin, a transmisje internetowe zaczynają być obsługiwane w drugiej kolejności. Nawet wtedy Abonent może komunikować się komfortowo, z pełną prędkością łącza z użytkownikami pracującymi w tej samej sieci lokalnej.
 
 - Czas istnienia statusu rekin zależy od przyczyny jaka spowodowała wyczerpanie transferu gwarantowanego. Jeśli powodem jest właśnie usunięty wirus albo podejrzany program, który w krótkim czasie zużył cały transfer gwarantowany, możesz czekać od 5 minut do około 24 godzin na przywrócenie standardowej komunikacji.
 
 - Transfer gwarantowany jest w zupełności wystarczający dla Abonenta, który korzysta z poczty i komunikatorów internetowych, przegląda strony WWW, bawi się sieciowymi grami nawet przez 24 godziny na dobę. Jeśli jednak Abonent intensywnie korzysta z programów peer-to-peer (emule, torrent itp.) lub na jego komputerze znajdują się wirusy lub inne szkodliwe programy, transfer może zużyć się bardzo szybko.
 
 - W przypadkach gdy Administrator sieci lokalnej chce poinformować Abonenta o istotnym problemie technicznym lub braku płatności, może przekierować komputer Abonenta na stronę informacyjną (zamiast normalnych stron www w przeglądarce pojawi się zawsze strona NetPanel). Komunikat pojawia się w czerwonym polu na górze strony. W celu odblokowania łączności z Internetem konieczny jest kontakt z Administratorem sieci lokalnej (kontakt dostępny jest na stronie http://netpanel.lubman.pl/)
 
 - Komputer, który ma zostać podłączony do sieci lokalnej powinien być wyposażony w kartę sieciową Ethernet, a parametry połączenia pobierane będą automatycznie za pomocą protokołu DHCP. Nazwa nadawana komputerowi w systemie DNS jest stała, przyznawany adres IP jest adresem publicznym, ale może się zmienić, nie częściej jednak niż raz w roku.
 
 
     
  | 
    
    
    
	Promocja superszybki Internet 10Mb+ 
	  
Promocja ograniczona terytorialnie  
 
            
 | 
    
  
    | 		
		
		
 | 
  
  
    | 
 |